søndag den 16. juni 2013

Så er der praktikplads til mig!


Så har jeg endnu engang været heldig og få en fantastisk praktikplads! Som jeg lovede på facebook siden ville der ske store forandringer for mig, inden for det næste stykke tid. Det ene består i at hr. kærestemand og jeg skal bo på samme matrikelnummer også at jeg skal til Tanzania i praktik! Jeg har igennem min skole fået en fantastisk mulighed for at komme til Tanzania for at implementere et produkt som vi selv har skrevet om i en tidligere opgave. Jeg forlader landet engang i august og vender først tilbage engang i november, det bliver så vildt! Er der nogen af jer der har erfaringer med Dar es Salaam, hovedstaden i Tanzania? :)
Desuden har jeg en eksamen på torsdag som jeg har noget kun svært ved at tage mig sammen til at læse til.. ;)

(Imens danser jeg rundt med hænderne over hovedet og jubler!!!)

Lise

Ingen kommentarer: