tirsdag den 16. oktober 2012

Yves Rocher: Duo solpudder & vandfast kajal liner


DETTE ER ET SPONSORERET INDLÆG

Jeg fik tidligt på sommeren en mail fra Yves Rocher om jeg ville teste et par produkter for dem, og det siger man jo ikke nej til, da jeg synes de har nogle lækre produkter som jeg kan stå inde for kvaliteten på. 


Duo solpudder: Jeg er ikke så god til det der med pudder og foundation, men derimod er jeg vild med lidt diskret farve på kinderne, som man oftest ser fra en bronzer eller som den her solpudder. Den giver ikke overvældende meget farve, men jeg kan også bedre lide at bygge lagene op, en at det ligner en maske fra første påførsel. Jeg plejer at sværge til en billig model fra rimmel, men der er glimmer i det hele, så den her er lidt mere diskret og kunne godt være den jeg fortsatte med at bruge. Normal prisen er 159kr, men lige nu er den på tilbud til 127kr på hjemmesiden.

Vandfast kajal liner: Når der bliver sagt at denne liner er vandfast er det altså rigtigt. Jeg havde lavet en tester på hånden af både denne og den turkise, og det var ikke til at få af uden sæbe eller makeup fjerner. Så hvis man leder efter en holdbar og farvetæt liner er det den her man skal gå efter. Normal prisen er 59kr, men lige nu er den til 45kr på hjemmesiden.

Lise

Ingen kommentarer: