lørdag den 29. september 2012

Pizza-party


Uhm pizza er bare god weekend/tømmermændsmad. Jeg havde en alletiders sjov bytur med alle pigerne fra min gamle gymnasie klasse som bare var såå sjov, Masser af rødvin og gode veninder er bare en fantastisk kombination. Igår tog jeg så ud til min mor og vi lavede lækre pizzaer. 

Jeg lavede pizzadejen som jeg før har gjort HER, bare med 2 dl rugmel og 2 dl durum inden der kom hvedemel i. Desuden lavede jeg en omgang løgsalat, ligesom HER, bare med rødløg :) 
Pizza billede 1: Den første pizza var med inspiration fra en jeg fik i Dubai. Med cremefraiche smurt udover bunden, saltede og afdryppede skiver squash, strimlet soltørret tomat, fint skivet hvidløg, løg salat og revet ost. Når pizzaen er bagt toppes den med en god røget laks. 
Pizza billede 2: Var en mere klassisk version med tomatsauce, løgsalat og mozarella og efter bagning toppes den med seranoskinke og rucola..

Lise

2 kommentarer:

Sille Nikolajsen sagde ...

hej super flot blog du har og rigtigt fine billeder! vi følger dig nu på bloglovin og det kunne være rigtigt fedt hvis du gad at kigge forbi hos os og måske blive det samme der? :-)
www.garderobeskab.blogspot.dk
xoxo Josefine og Sille :-)

Unknown sagde ...

Tusind tak og velkommen til :) Jeg vil da helt sikkert kigge forbi jer med det samme. Fortsat god søndag :)
Lise