fredag den 29. juni 2012

Dimission + ferieplaner



Så blev det dagen hvor dimissionen blev afholdt, og jeg havde takket ja som taler. Og fyffer pyffer jeg var sgu nervøs igår! Men det gik som det skulle og jeg har fået mit eksamensbevis. Jeg fortsætter på Top-up'en fra september, som skal sikre min lidt mere uddannelse inden jeg rammer det rigtige erhvervsliv i 2013/2014. Og jeg glæder mig, men på grund af arbejdsmarkedet lige nu har jeg valgt og læse videre, hvilket jo også betyder at jeg har laang sommerferie, hvilket jeg ikke klager over!
Og i den skal jeg:
x Holde min søde nevøs dåb
x Til Dubai, igen!
x Hygge med alle tøserne
x Bruge tid med min søde søster der er på barsel

Ja jeg har nemlig lige bestilt endnu en tur til Dubai, glæder mig super meget til at være der igen og se de skønne mennesker jeg mødte dernede! :)

Lise

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

I like !... Dubai <3

Unknown sagde ...

Jaa det skal nok blive rigtig godt :)
Lise