lørdag den 19. maj 2012

Yves Rocher: Selvbruner med lifting-effekt & peeling



DETTE ER ET SPONSORERET INDLÆG

Mens jeg var væk fik jeg en mail fra Yves Rocher om ikke jeg ville teste, og det ville jeg jo såmænd gerne, men var jo ikke hjemme til at modtage pakken. Heldigvis har min gode kammerat i min opgang passet lejligheden, så han skulle da nok lige rende på posthuset, så det endte med jeg fik mine ting alligevel :)

Selvbruner med lifting-effekt: Selvbruneren er i sig selv rigtig lækker, duften er mere diskret end de fleste og den er rigtig nem at fordele i ansigtet. Jeg synes jeg rimelig hurtigt kan se efter jeg har brugt den at den har givet farve, men ikke på den der utiltalende orange måde. Jeg har brugt den 3-4 gange og synes helt sikkert at den er pengende værd hvis jeg selv skulle ud og købe ny selvbruner. Normal prisen er 135kr, men lige nu er der 50%, så den er nede i 67.50kr.

Peeling: Jeg elsker en god peeling, og synes den her er ret lækker. Jeg synes det er dejligt den ikke er i en krukke så man skal stå der i badet og tabe det ene og det andet og få doseret alt for meget. Tuben gør at den nemt kommer ud i den rette mængde og at renheden bevares. Duften er ikke så krads som den jeg tidligere testede lige her, og det kan jeg faktisk rigtig godt lide. Den bliver min trofaste følgesvend sommeren over, det er helt sikkert. Normalprisen er 99kr, men lige nu er den sat ned til 49kr, hvilket jeg godt kunne argumentere for var et rent kup.

Lise

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder da som to lækre produkter, der skal kigges lidt nærmere på :)

God lørdag til dig

Mange hilsner fra Tine

http://liseogtine.wordpress.com/

Unknown sagde ...

Jeg synes i hvert fald de er rigtig lækre, og til en fornuftig pris :) Ved ikke helt med den opstramende effekt, så skal man vidst bruge den lidt mere end jeg gør :)

Lise