søndag den 20. maj 2012

Kødsovs FTW!


Ja kødsovs er noget jeg godt kan lide og de kloge siger man skal lave en stor portion også har man til fryseren. Men hvad stiller man op med alle de rester, hvis ikke man gider spise det med pasta hver gang? Her er et par forslag som jeg tit laver med kødsovs:

Klassikeren: Pasta med kødsovs og parmesan på toppen.
Pizza: med kødsovs, tomat og ost.
Den nemme pizza: på pitabrød med ovenstående ingredienser.
Tortillas: Rul det i tortillas, gratiner med ost i ovnen og server med salat.
Toast: Jep kødsovs og ost er en fab kombi.
Tærte: Dræn kødsovsen lidt for væske, put i en tærtebund, friske tomater i skiver, feta og æggemasse.
Pirogger: Den inbagte version af pizzaen

Find selv på flere, det er endnu sjovere med kødsovs når det ikke er det samme hver gang :)

Lise

3 kommentarer:

FamilielivPaaBudget sagde ...

Hej Lise!
Dejligt med nogle forslag til hvad man skal gøre med den lille rest kødsovs!
Jeg putter nogle gange en rest kødsovs i et pitabrød eller laver et fad med kødsovs i bunden og kartoffelmos ovenpå med lidt ost som så gratinerer i ovnen!

Lise Emilia sagde ...

Det ser super lækkert ud :-)

Jeg har lige nu en giveaway på min blog, der er MAC cosmetics produkter for 1500 kr på spil. Kig forbi! :-) http://www.liseemilia.dk/2012/05/giveaway-vind-m%C2%B7a%C2%B7c-produkter-for-1500-kr.html

Unknown sagde ...

Mums det lyder også godt Simone :)
Jeg vil kigge med det samme Lise Emilia :)

Lise