lørdag den 1. oktober 2011

Yves Rocher: Fugtgivende læbestift

 


DETTE ER ET SPONSORERET INDLÆG

Så har jeg modtaget min pakke fra Yves Rocher. Som før fortalt skal jeg anmelde deres produkter, med mine egne ord. Og det vil jeg bestemt gøre. Jeg synes at selvom det er et sponsoreret indlæg skal man være så ærlig og nøgtern som muligt.

I først omgang fik jeg blandt andet disse to fine læbestifter. Nemlig en rød og en beige-rosa. De har en rigtig lækker og blød konsistens som gør dem rigtig nemme at påføre. Jeg er ikke normalt læbestift menneske, men synes faktisk den beige-rosa er rigtig fin til min hudfarve, Den røde er lidt mere fest agtig. Men alt i alt synes jeg de er rigtig fine, til en okay pris (109,-) og ikke mindst holder de glimrende.

Ellers er der faktisk et udsalg inde på yves rocher's hjemmeside lige nu! :)

/Lise

6 kommentarer:

Mette sagde ...

Den første, klæder dig faktisk virkelig godt.. Den er naturlig.. Super flot :)

Unknown sagde ...

Taak søde Mette :) Ja synes også den flaterer min hudfarve bedst :)
/Lise

Sabine sagde ...

Hvor fedt du har fået dine produkter. Jeg er også test anmelder, men har intet set til dem. Hvornår fik du dine produkter?

Bettina sagde ...

fløjt fløøøjt lækre pige :o) syntes også helt klart den øverste klæder dig bedst :)

Unknown sagde ...

Jeg fik en bekræftigelse på at jeg ville få dem i den her uge, så jeg fik dem i en brevpakke igår :) Så mon ikke du får dine imorgen? :)
/Lise

Unknown sagde ...

Taak søde Bettina, tror også jeg kommer til at bruge den mest :)
/Lise